Novice

OBISK Z ZAVODA CIRIUS

 

V torek, 27. 11. 2018, so nas na PŠ Mekinje obiskali učenci od 6. do 9. razreda in učitelji, spremljevalci iz zavoda CIRIUS. Z njimi je prišla tudi ravnateljica zavoda, ga. Isabelle Morel Bera, srečanje pa je v prvem delu vodila ga. Veronika Banko. Predstavili so nam svoje življenje in delo na šoli v zavodu. Na začetku je bilo naše in njihove učence kar malo strah, kako se bo obisk odvijal, vendar smo zelo hitro ugotovili, da imamo podobne lastnosti in želje, in srečanje je preraslo v pravo druženje.

Četrtošolec Maks je po obisku razmišljal takole:

»Danes zjutraj sem v šolo prišel brez težav, ampak učenci s šole CIRIUS so imeli veliko težav pri vstopu v našo šolo, kajti takoj za vhodnimi vrati so stopnice. Postavili so jim klančino. Njim je to zelo težko in tudi meni bi bilo. Zelo sem hvaležen, da se mi v življenju ni zgodilo to, kar se je njim. Res ne razumem, zakaj smo na naši šoli tako tekmovalni (kdo bo prvi v koloni …), učencem iz CIRIUSA pa je največji cilj, da so normalni, kot drugi. Ljudje na svetu imajo najlepši odnos s tistimi ljudmi, ki so enaki kot oni. Ampak moramo sprejeti tudi druge, take kot so. Najbolj na svetu si želim biti zdrav, uspešen, pošten, srečen in zadovoljen z življenjem.«

Slike obiska zavoda Cirius

ŠE NEKAJ VTISOV NAŠIH UČENCEV:

  • Hvaležna sem, da imam prijatelje in želim si, da bi vsi imeli prijatelje in dobro družbo. (Zala, 4. razred)
  • Želim si, da bi bili vsi ljudje na svetu srečni. S svojim življenjem sem zadovoljna. Srečna sem, da imam družino. MOJ CILJ JE POMAGATI. (Sergeja, 4. razred)
  • Hvaležen sem, ker lahko sam jem kosilo, ker se lahko igram in peš hodim v šolo. (Gašper, 4. razred)
  • Hvaležen sem za hrano, za družino ter za to, da nisem na vozičku in imam prijatelje. (Jakob Martin, 4. razred)
  • Zahvaljujem se, da se nisem rodila s telesno napako in upam, da bodo ljudje bolj spoštovali invalide. Ni važno, kakšen si, in ni važno, ali imaš bolezen ali ne, saj smo vsi ljudje. Že od nekdaj so se nekateri smejali invalidom, ampak jaz sem jim znova in znova povedala, naj se vprašajo, kako bi bilo, če bi bili oni invalidi. Ne vemo, kako težko jim je in ni se lepo norčevati. Oni ne morejo početi vsega, kar mi lahko. (Lara Marija, 4. razred)
  • Jaz lahko pišem, igram na inštrument, skratka, lahko delam čisto vse, a nekateri otroci tega ne morejo. Ne zato, ker ne bi hoteli, ampak zaradi svojih poškodb in bolezni nimajo te možnosti. Zelo sem hvaležna, da sem taka, kot sem. (Gaja, 4. razred)
  • Hvaležen sem, da nisem na vozičku. S svojim življenjem sem zadovoljen. Če si na vozičku, se hecajo s tabo in jaz si ne želim, da bi bil na vozičku. Oni ne morejo hoditi kot mi in si zelo želijo, da bi naredili vsaj nekaj korakov. (Miha, 4. razred)
  • Jaz lahko pišem, nekateri otroci in odrasli pa imajo s tem težave. Nekateri imajo tudi tremo pred govorjenjem. (Maša, 4. razred)
  • Hvaležen sem, da lahko počnem skoraj vse, kar hočem, medtem ko nekateri tega ne morejo. Hvaležen sem, da sem normalen človek in da imam, kar potrebujem. Na začetku sploh nisem upal na šolo Cirius, ker so se mi zdeli učenci zelo drugačni od nas, a zdaj sem jih spoznal in vse je v redu. (Jošt, 4. razred)
  • Hvaležen sem, da lahko vsak dan vidim svoje starše in da lahko hodim v šolo. Hvaležen sem, da se ne pritožujem veliko. (Anže, 4. razred)
  • Pritoževanje ni smiselno. Pritožujemo se zaradi tako majhnih stvari, ki za nas niso prav nič pomembne. Ni se vredno pritoževati, pomislite, koliko ljudi je nesrečnih zaradi pritoževanja. Želim si, da bi bil svet lepši, da bi bili vsi srečni in da bi dobili, kar želimo. (Ivano, 4. razred)
  • Vesel sem, da sem zdrav in da lahko tečem. (Matevž, 4. razred)
  • Hvaležen sem, da lahko hodim, pišem, skačem, tečem. Nekateri tega ne morejo. (Jakob, 4. razred)
  • Danes sem v šolo prišel brez težav, za ene ljudi pa je to težko. Meni zmaga ni pomembna, pomembno mi je, da sem s prijatelji. (Lovro, 4. razred)
  • Hvaležen sem, ker me imajo radi, imam prijatelje, ker imam veliko ugodnosti. (Anže, 4. razred)
  • Meni je bil obisk zelo všeč, ker so predstavili, kaj se jim je zgodilo, da hodijo v tako šolo. Povedali so, s čim se ukvarjajo. Povedali so, da se ukvarjajo s tistimi športi, s katerimi se je le mogoče. Povedali so, česa ne želijo, da jim govorimo. To so grde besede. (Eva, 2. razred)
  • Obisk se mi je zdel odličen, saj sem slišala veliko zanimivih besed o tem, kaj vse oni počnejo. Videla sem, kako živijo in slišala, kaj vse si otroci želijo ter kakšne hude težave imajo otroci. (Lara, 2. razred)
  • Meni se je obisk štirih otrok zdel prijeten, saj so bili prijazni in prijetni. Ena izmed deklic je rekla, da ji ni prijetno, če bulijo vanjo. (Ana, 2. razred)
  • Z učenko iz Ciriusa smo se pogovarjali o tem, katera je njena najljubša hrana, pijača, žival, obleka, šport in okrasek. (Eva, 2. razred)
  • Danes sem se imela lepo, saj so prišli obiski iz Ciriusa. Pogovarjali smo se in ogledali video posnetek. Imeli smo se lepo, saj smo se smejali in hecali. Podpisali smo se in naši obiski so za lep obisk dobili piškote in sok. (Sara, 2. razred)
  • Počutil sem se zelo dobro, ko so prišli otroci iz Ciriusa. Bili so prijazni in odgovarjali so na vprašanja. Prišli so Gašper, Hana in Lejla. Pogledali smo fotografije iz Ciriusa. (Jernej, 2. razred)
  • Obisk mi je bil všeč, ker smo se pogovarjali. Izvedela sem, katera je njena najljubša žival, in zelo mi je bilo všeč, ker so bili nasmejani. Všeč mi je bilo, da so povedali, kaj si želijo in česa si ne želijo. (Anastasija, 2. razred)
High Quality Free Joomla Templates by MightyJoomla | Design Inspiration FCT